شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۸
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
آخرین نوشته ها
خانه / دانلود / دانلود مقاله نوآوری باز
مدیریت فناوری و نوآوری
مدیریت فناوری و نوآوری

دانلود مقاله نوآوری باز

تفاوت نوآوری باز وبسته

تحقیقات نشان می دهد نوآوری بسته دست آوردی متعلق به گذشته است. شاید بتوان این گونه نوآوری ها را در شرکتهای خودرو سازی قدیمی مثل شرکت فورد مجسم کرد. نوآوریهای بسته شامل اصولی
مشخص و پایهای هستند در این گونه نوآوریها از تحقیقات به کار گرفته شده برای ایجاد توسعه در تولید و فروش استفاده میشود. این نوآوریها اغلب اوقات به شکل کاملا تعیین شده و با احتیاط و از طریق قراردادهای منظم و مجوزهای مدیریتی انجام شده اند. نظم و ساختار مندی دو جنبه کلیدی نو آوریهای محصور هستند.

نوآوری باز ومالکیت فکری در نوآوری باز

مدارک زیادی نوآوری را به عنوان راهنمای اصلی برای شرکت ها به منظور موفق شدن، رشد و تقویت سودهی بالا شناخته شده است. در روش قدیمی نوآوری محدود، شرکت ها بر این فرض که فرآیند نوآوری به نظارت شرکت ها احتیاج دارد- براساس اعتماد به نفس- اعتماد می کردند. تغییر در اجتماع وضعیت باعث افزایش اطلاعات کارکنان و توسعه ساختار جدید مالی شده است مانند سرمایه مخاطره آمیز –که مجبور است علت فرآیند نوآوری برای شروع جدا شدن باشد. منظور از نوآوری باز، اکوسیستمى از اختراعات است که در آن علم و ایده در امتداد مرزهاى معین جریان مى یابد.

الگوی نوآوری باز می تواند به عنوان آنتی تز از ادغام عمودی داخلی مدل فعالیتهای تحقیق و توسعه سنتی باشد که منجر به توسعه محصولات شرکت می شود . به بیان دیگر، نوآوری باز استفاده هدفمندانه از جریان به داخل و جریان به خارج سازمان وهمچنین دانش سرعت بخشیدن به نوآوری داخلی و گسترش بازارهای خارجی با استفاده از نوآوری میباشد.

نوآوری باز پارادایمی است که فرض می شود که شرکت ها می توانند و باید همانطور با تکیه به فن آوری پیشرفته از ایده های خارجی وداخلی و نیز مسیرهای داخلی و خارجی به بازار استفاده نمایند ، فرایندهای نوآوری باز ترکیب ی از ایده های داخلی و خارجی ازطریق معماری و سیستم ها سیستم ها می باشد. . فرآیندها ی نوآوری باز استفاده از مدل های کسب و کار برای تعریف الزامات مورد نیاز برای این معماری و سیستم هامی باشد . مدل کسب و کار با بهره گیری از هر دو ایده های خارجی و داخلی به ایجاد ارزش می پردازد.الگوی نوآوری باز رفتاری بر پایه تحقیق و توسعه به عنوان یک سیستم باز است. نوآوری باز نشان می دهد که ایده های ارزشمند می تواند از داخل یا خارج شرکت آمده و می تواند به بازار از داخل و یا خارج از شرکت نیز راه یابد.

درنوآوری باز فرض می شود که دانشی که به طور گسترده ای توزیع شده مفید است ، و قادر به رشد تحقیق و توسعه سازمان ها است و با شناسایی ومتصل به اهرم های خارجی به عنوان منابع دانش مرکزی در روند پیشرفت و نوآوری سهیم می باشد . زمانی ،ایده ها فقط در شرکت های بزرگ نمود داشت در حال حاضر ممکن است با روند رو به رشد در انواع تنظیمات ،اخترع افراد به شرکتهای زایش وسپس به شرکت بزرگ تبدیل شود. این شرایط ممکن است در هر محیط تجاری موجود باشد ، و محققان باید مراقب محتوای رسمی و سازمانی که ممکن است مانع از ارتقاء و یا اتخاذ نوآوری باز بشود باشند پردازد.

 

دانلود مقاله نوآوری باز

 

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

ارائه مدلی بر مبنای پویایی های سیستم به منظور پیش بینی رفتار مشتریان در سپرده گذاری

در طی سال های گذشته بانک های دولتی در زمینه بازاریابی و جذب مشتری موفق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *